'Albert Heijn Aan Huis' breidt opnieuw uit

Thuisleverdienst van Albert Heijn pakt ‘groot Antwerpen’ in

Albert Heijn Aan Huis breidt opnieuw fors uit. De thuisleverdienst van Albert Heijn trekt naar het brede centrum van stad Antwerpen (postcodes 2000, 2060 en 2020 komen erbij) en de rand van Antwerpen (Ekeren, Kapellen, Brasschaat, Stabroek, Ranst, Willebroek). In 9 extra postcodes in de Antwerpse regio kan je vanaf nu onze boodschappen thuis laten leveren. In totaal kunnen nu zo’n 400.000 huishoudens boodschappen aan huis geleverd bestellen bij Albert Heijn.

• Bestellen doe je op www.ah.be of via de gloednieuwe Albert Heijn app
  • Een thuislevering kan al voor een winkelmand vanaf €50
  • De leverkost is €5 – elke week zijn er gratis leveringsacties zijn bij aankoop van A-merkproducten
  • De prijzen online = prijzen in de winkel = overal gelijk

Je kan online bestellen bij Albert Heijn in 33 postcodes in Vlaanderen. Onze klanten moesten er even op wachten, maar nu leveren we aan huis in de meeste postcodes in en rond de stad Antwerpen. Die regio kleurt daarmee voortaan lekker blauw en daar zijn niet alleen wij, maar ook onze fans bijzonder tevreden mee.

“Ik duim al sinds de start van ‘Albert Heijn Aan Huis’ dat de dienst ook in postcode 2000 geactiveerd wordt,” zegt klant Lieve Janssen. “Nu is het eindelijk zover en dat vind ik echt fantastisch. Ik heb niet altijd tijd of zin om zelf naar de winkel te gaan. Dat is nu opgelost. Ik ga vandaag nog mijn eerste boodschappen online bestellen.”

“We hebben mooi nieuws voor regio Antwerpen,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “De Antwerpse regio -waar het tien jaar geleden allemaal begon voor ons- zit vol met fervente fans. Ik ben er zeker van dat we vandaag heel wat mensen blij gaan maken.”

Thuisleveren: we zoeken nieuwe collega’s. Om de uitbreiding van Albert Heijn Aan Huis vleugels te geven, worden nieuwe mensen aangeworven. Raf Van den Heuvel: “We investeren niet alleen in deze dienst, maar ook in nieuwe mensen. Voor al onze winkels en de thuisleverdienst samen, zijn dat er 500. Zo’n 500 vacatures willen we de komende tijd invullen in België.”

Fans als eersten aan de (bestel)knoppen. We blijven het doen: onze fans mogen als eerste weten wat onze plannen zijn. Ook vandaag verklapten we onze fans in de extra gemeenten dat we eraan komen. Met een cadeautje er bovenop. Want een nieuwe stap in ons ‘Albert Heijn Aan Huis’ verhaal verdient een heel klein feestje.

Thuisleveringen praktisch:

• Thuisleveringen kan je online bestellen op www.ah.be of via de AH-app. Die kan je gratis downloaden in de app store.
  • Een thuislevering kan voor een winkelmand vanaf €50.
  • De leverkost is €5 - of maak gebruik van de free delivery promo artikelen: dan is er geen leverkost
  • De prijzen online = prijzen in de winkel.
  • Mogelijk om 2 weken vooruit boodschappen te bestellen en tot één dag van tevoren je bestelling aan te passen
  • De levertijd op 30 minuten nauwkeurig, zo hoef je nooit lang te wachten op de bezorger.
  • 9 nieuwe postcodes komen er vandaag bij: Antwerpen (2000, 2020, 2060), Ekeren, Stabroek, Kapellen, Brasschaat, Ranst, Willebroek
  • 33 postcodes worden nu in totaal bediend: Borsbeek, Hove, Lint, Kontich, Wilrijk, Berchem, Hemiksem, Aartselaar, Mortsel, Edegem, Deurne, Borgerhout, Schoten, Schilde, Wommelgem, Wijnegem, Mechelen, Boom, Rumst, Schelle, Niel, Merksem, Hoboken, Antwerpen-Zuid (postcode 2018), Antwerpen (2000, 2020, 2060), Ekeren, Stabroek, Kapellen, Brasschaat, Ranst, Willebroek