Mooie opkomst voor Albert Heijn in Dendermonde

Een nieuwe winkel met extra veel vers, een verrassend assortiment en scherpe prijzen

• Nieuwe werkgelegenheid: Een 40-tal mensen aan de slag in deze nieuwe winkel
  • 1450 m2 met extra veel vers en voordeel
  • De 53e winkel voor Albert Heijn België

Albert Heijn opende vandaag om 8h de deuren in Dendermonde. De winkel mag gelijk op een mooie opkomst rekenen: heel wat nieuwsgierigen en fans vonden deze ochtend al de weg naar de nieuwe supermarkt. De ruime supermarkt (1450 m2) is goed voor een 40-tal nieuwe jobs. Naast werkgelegenheid, brengt Albert Heijn een fantastisch aanbod naar Dendermonde. De winkel pakt uit met extra veel vers, een verrassend assortiment en scherpe prijzen.

“Vriendelijke service en verrassen met fantastische producten tegen scherpe prijzen: dat vinden we als ondernemers bijzonder belangrijk,” zeggen ondernemers Marieke Vermeire en Angelo Jacobs. “We gaan van onze winkel een gezellige, betrouwbare en voordelige buurtsupermarkt maken met lekker veel vers. We gaan voor een winkel die 100% Marieke&Angelo én Albert Heijn is.”

Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “De prijzen van Albert Heijn worden -vandaag meer dan ooit- bijzonder gewaardeerd door onze klanten. Onze producten zijn altijd laaggeprijsd. Daarnaast pakken we uit met superpromoties, die wij Bonusacties noemen. Met onze Prijsfavorieten bieden we 1000 topproducten aan voor de allerlaagste prijs. Die combinatie maakt winkelen bij Albert Heijn prettig en bijzonder voordelig.”

Extra veel vers en straffe prijzen bij Albert Heijn in Dendermonde. Albert Heijn staat voor lekkere, verse producten. Ook de winkel in Dendermonde pakt uit met extra veel vers. Het rijke assortiment van verse producten vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling verse maaltijden en salades, bij de groenten en het fruit, bij de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn in Dendermonde.

In de Bonusfolder vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1000 topproducten voor de allerlaagste prijs. Albert Heijn heeft Prijsfavorieten in alle categorieën: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

De ambitie van Albert Heijn België. In februari opende Albert Heijn België de 50e winkel in Maasmechelen. Deze winkel is nummer 53. Ook in deze bijzondere tijden gaat het netwerk nog flink groeien: tot 100 winkels in totaal.

Adres: Albert Heijn Dendermonde, Oude Vest 180, 9200 Dendermonde

Openingstijden winkel:

• Maandag: 13h-20h
  • Zondag: 8h –13h

Onze winkel opent de deuren met strikt respect van de coronaregels.

• De Bonusfolder is beschikbaar via www.ah.be/bonus