Albert Heijn komt naar Ingelmunster met een verrassend assortiment, Hollandse prijzen en persoonlijke service

Deze ochtend om 8h gingen de deuren open van de gloednieuwe Albert Heijn in Ingelmunster. Zoals verwacht: met fans en nieuwsgierigen voor de deur. Het is een ruime winkel geworden (1500 m2) waar een verrassend assortiment, Hollandse prijzen (hele scherpe dus) en persoonlijke service hand in hand gaan. Albert Heijn in Ingelmunster is goed voor een 40-tal nieuwe jobs. Uitbater Benoit Dezutter wordt het gezicht van de winkel. Deze winkel is de eerste Albert-Heijn supermarkt voor  ondernemer Thibaut Lemahieu.

“We willen met deze winkel de nieuwe afspraak worden van de bewoners in de buurt,” zegt ondernemer Thibaut Lemahieu. “Een paar keer per week als het kan - met maandag op kop. Dan starten onze weekpromoties die wij ‘Bonus-acties’ noemen. Die staan voor heel veel waar voor je geld.”

Benoit Dezutter, uitbater en gezicht van de winkel voegt hieraan toe: “Niemand anders combineert scherpe prijzen, een verrassend assortiment en persoonlijke service zo sterk als Albert Heijn. We gaan in deze winkel niet alleen uitpakken met veel vers maar ook met bijzondere producten en fijne bediening. Ons team heeft er ongelooflijk veel zin in om van deze mooie winkel een daverend succes te maken.”

Ook Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België gelooft dat de winkel de bewoners van Ingelmunster wat unieks te bieden heeft. “De prijzen van Albert Heijn worden bijzonder gewaardeerd door onze klanten. Onze producten zijn altijd laaggeprijsd. Daarnaast pakken we uit met superpromoties: onze Bonusacties. Met onze Prijsfavorieten bieden we 1250 topproducten aan voor de allerlaagste prijs. Die combinatie maakt winkelen bij Albert Heijn prettig en bijzonder voordelig.”

Ook lekker veel vers bij Albert Heijn in Ingelmunster. Albert Heijn staat voor veel verse producten. Ook de winkel in Ingelmunster pakt uit met extra veel vers. Het rijke assortiment van verse producten vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling verse maaltijden en salades, bij de groenten en het fruit, bij de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn in Ingelmunster.

De ’straffe prijzen’ van Albert Heijn. In de Bonusfolder vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1250 topproducten voor de allerlaagste prijs. Albert Heijn heeft Prijsfavorieten in alle categorieën: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

De derde winkelopening voor Albert Heijn België in 2021. Deze 61e winkel is de derde van 2021 voor Albert Heijn en de eerste voor ondernemer Thibaut Lemahieu. Samen met uitbater Benoit Dezutter en een team van 40 mensen gaat hij van deze prachtige winkel een succes maken. Het winkelnetwerk van Albert Heijn gaat ook dit jaar nog stevig groeien. Tegen eind 2021 staan we weeral een stap dichter bij de 100 winkels waar we voluit voor gaan.

Albert Heijn Ingelmunster praktisch:

Adres: Kortrijkstraat 114, 8770 Ingelmunster

Openingstijden winkel:

• Maandag-zaterdag: 8h-20h
  • Zondag: gesloten

AH Bonuskaarten zijn verkrijgbaar aan de infobalie.

Het magazine Allerhande is gratis verkrijgbaar aan de ingang van de winkel.

De Bonusfolder is beschikbaar via www.ah.be/bonus