Albert Heijn opent in Willebroek met een verrassend assortiment, Hollandse prijzen en persoonlijke service

Deze ochtend om 8h gingen de deuren open van de gloednieuwe Albert Heijn in Willebroek. Zoals verwacht: met behoorlijk wat fans en nieuwsgierigen voor de deur. Het is een ruime winkel geworden (1800 m2) waar een verrassend assortiment, Hollandse prijzen (hele scherpe dus) en persoonlijke service hand in hand gaan. Albert Heijn in Willebroek is goed voor een 40-tal nieuwe jobs. Het is de eerste winkel van Albert Heijn in de Rupelstreek -waar heel wat fans wonen van het merk.

“Niemand anders combineert scherpe prijzen, een verrassend assortiment en persoonlijke service zo sterk als Albert Heijn,” zegt ondernemer Frédéric Van Hoecke. “We brengen een bijzondere supermarkt naar Willebroek waar we echt iets anders aanbieden dan de andere supermarkten, daarvan zijn we overtuigd.”

Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “De prijzen van Albert Heijn worden -vandaag meer dan ooit- bijzonder gewaardeerd door onze klanten. Onze producten zijn altijd laaggeprijsd. Daarnaast pakken we uit met superpromoties, die wij Bonusacties noemen. Met onze Prijsfavorieten bieden we 1200 topproducten aan voor de allerlaagste prijs. Die combinatie maakt winkelen bij Albert Heijn prettig en bijzonder voordelig.”

Ook lekker veel vers bij Albert Heijn in Willebroek. Albert Heijn staat voor veel verse producten. Ook de winkel in Willebroek pakt uit met extra veel vers. Het rijke assortiment van verse producten vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling verse maaltijden en salades, bij de groenten en het fruit, bij de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn in Willebroek.

De ’straffe prijzen’ van Albert Heijn. In de Bonusfolder vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1200 topproducten voor de allerlaagste prijs. Albert Heijn heeft Prijsfavorieten in alle categorieën: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

De ambitie van Albert Heijn België. Dit is de 55e winkel voor Albert Heijn in België. De winkel in Willebroek is een mooie aanvulling in het winkelnetwerk van Albert Heijn,  want fans uit de buurt moesten tot vandaag uitwijken naar de winkel in Kontich. Albert Heijn is ambitieus: ook in deze bijzondere tijden gaat het netwerk nog flink groeien: tot 100 winkels in totaal.

Albert Heijn Willebroek praktisch:

• De Bonusfolder is beschikbaar via www.ah.be/bonus

Adres: Dendermondsesteenweg 167, 2830 Willebroek / Via de Nachtegaalstraat, waar ook de hoofdingang van de winkel is gevestigd, heb je toegang tot een ruime parking.

Openingstijden winkel

• Maandag: 12h-20h