Albert Heijn opent op de Bredabaan in Merksem

Meer dan een buurtwinkel met lokale accenten

Vandaag opent Albert Heijn zijn eerste winkel in Merksem. Franchisenemer Pieter-Jan Vaes zet de schouders onder deze winkel die neerstrijkt in een gloednieuw pand op de Bredabaan: de meest bekende en best bezochte winkelas van Merksem. In de ruime winkel (1.400 m2) worden de unieke troeven van Albert Heijn uitgespeeld: een mix van Hollandse prijzen, een verrassend assortiment en persoonlijke service. Albert Heijn Merksem zet daarnaast ook sterk in op toegankelijkheid en lokale Antwerpse kwaliteitsproducten. De winkel is goed voor een 40-tal nieuwe jobs die voor rekening genomen worden van lokaal talent.

Winkelplezier in het centrum van Merksem, altijd vlot en veilig bereikbaar. “Op het bijzondere aanbod van Albert Heijn zit de buurt al even te wachten. De afgelopen weken zijn al heel wat buren komen kijken met de vraag: wanneer gaan jullie open?” zegt franchisenemer Pieter-Jan Vaes. “We willen met deze winkel niet alleen een bijzondere supermarkt naar Merksem brengen, we willen Albert Heijn Merksem ook bijzonder toegankelijk maken. Je komt er makkelijk te voet, met de fiets of met het openbaar vervoer. Achter de winkel is ook een ruime parking voorzien met 44 plaatsen en een overdekte fietsenstalling. De parking is bereikbaar via de Sint-Bartholomeusstraat.

Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België kijkt met veel vertrouwen naar Albert Heijn Merksem: “Deze winkel heeft alles in huis om het goed te doen. Een goede ligging, een fantastisch team en een bewezen formule. Dit is een regio waar scherpe prijzen bijzonder gewaardeerd worden. Dat komt goed uit, want onze producten zijn altijd laaggeprijsd. Daarnaast pakt Albert Heijn elke week uit met superpromoties, die wij Bonusacties noemen. Met onze Prijsfavorieten bieden we 1.250 topproducten aan voor de allerlaagste prijs. Die combinatie maakt winkelen bij Albert Heijn lekker, kwalitatief, prettig en bijzonder voordelig.”

Elke dag lekker veel vers. Albert Heijn Merksem gaat voluit voor vers. Het rijke vers-assortiment vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, bij de verse maaltijden en salades, op de afdeling groenten en fruit en bij de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn Merksem. Zin in lekkers van Antwerpse bodem? Ook voor lokale producten wordt met plezier plaats gemaakt in de nieuwe winkel. Zo koop je bij Albert Heijn Merksem ook de lekkere, Antwerpse, Succes Koffie.

De buurtwinkel met Antwerpse accenten én een dynamisch lokaal team. Albert Heijn Merksem wil een warme buurtwinkel zijn waar klanten uitstekend bediend worden door een lokaal team. De nieuwe 40 werkplekken van Albert Heijn Merksem worden ingevuld door echte ‘locals’. Samen met City Pirates Merksem ging franchisenemer Pieter-Jan Vaes op zoek naar lokaal talent. Het topteam dat hij samenstelde staat vanaf morgen elke dag paraat – ook op zondagochtend.

Nummer 62 voor Albert Heijn België in 2021. Albert Heijn Merksem is de 62e winkel voor Albert Heijn België en de eerste voor franchisenemer Pieter-Jan Vaes. Morgen opent ook in Vilvoorde een nieuwe Albert Heijn winkel de deuren. Het merk zit op koers naar 100 winkels in Vlaanderen en de Brusselse rand.

Albert Heijn Merksem praktisch:

• Adres: Albert Heijn – Bredabaan 387, 2170 Merksem
  • Openingstijden winkel:
    • Maandag: 12h-20h
    • Zondag: 9h-13h
  • De Bonusfolder is beschikbaar via de Albert Heijn België app Meer informatie op www.ah.be/over-ah/app. De app kan je downloaden via de App Store (iPhone of iPad) of Google Play (Android).