Albert Heijn versterkt greep op Antwerpen

Nieuwe winkel op de Slachthuislaan opent vandaag de deuren

Antwerpen krijgt er een Albert Heijn bij. Op de Slachthuislaan, op een steenworp van “het Sportpaleis”, opent een nieuwe vestiging de deuren. Het is een toekomstgerichte winkel met een strategische ligging: de buurt is in volle ontwikkeling en ligt op een belangrijke verkeersas. Albert Heijn is kind aan huis in de Antwerpse regio en aasde al langer op een winkel op deze plek. “We willen een echte buurtwinkel worden die ook passanten én sporters uit het nabijgelegen sportcentrum aanspreekt,” zegt Michaël Van Remortel, de ondernemer achter deze winkel. De winkel van 1200m2 beschikt over 90 overdekte parkeerplaatsen die boven de winkel liggen.

“In deze winkel pakken we uit met ons verrassend assortiment én veel vers tegen Hollandse prijzen,” zegt de Michaël Van Remortel. “Daarnaast voorzien we een stevig aanbod proteïnerijke producten voor de sporters uit de buurt, veel vegan & vegetarisch, wereldkeuken en halal. Met onze glimlach en persoonlijke service willen we een vaste waarde worden in de buurt.”

“We kennen Antwerpen goed. Dit is een buurt in volle expansie langs een belangrijke verkeersader. Precies om die reden aasden we al even op winkel op deze plek,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “Deze nieuwe winkel onderstreept ons succesparcours in Antwerpen. Al onze winkels doen het goed, we groeien fors, onze medewerkers werken graag bij ons én de Antwerpenaar omarmt onze formule. We werden eerder dit jaar door de consument uitgeroepen tot meest gewaardeerde supermarkt van Vlaanderen[1]. Dat is een fantastisch compliment waaraan we elke dag opnieuw werken.”

Lekker veel vers in een buurt in volle expansie. Albert Heijn staat voor vers. Ook de winkel op de Slachthuislaan pakt uit met veel verse producten. Het rijke vers-assortiment vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling ‘on the go’, bij de verse maaltijden en salades, de groenten en het fruit, de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn Slachthuislaan.

Razend scherpe prijzen. In de Bonusfolder (die je ook in de app kunt bekijken) vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1200 topproducten voor de allerlaagste prijs: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

Iedereen feest mee. Tijdens de openingsweek is er heel wat te beleven. Zo valt er -naast alle Bonus acties- een minuut gratis winkelen te winnen. Alle informatie over die actie is te vinden in de winkel.

De laatste winkelopening voor Albert Heijn België in 2020. Albert Heijn gaat voor 100 winkels in Vlaanderen. In februari opende de eerste nieuwe winkel van 2020 de deuren: nummer 50 in Maasmechelen. De winkel op de Slachthuislaan is nummer 58 – en is gelijk de hekkensluiter voor 2020.

Albert Heijn Slachthuislaan praktisch:

• Adres: Albert Heijn, Slachthuislaan 74A, 2060 Antwerpen
  • Openingstijden winkel:
    • Maandag:12h-20h
    • Zondag: 9h-12h
  • De Bonusfolder is beschikbaar via de Albert Heijn België app en op www.ah.be/bonus

[1] Onderzoek van GfK