Albert Heijn voegt succesvol 50 nieuwe gemeenten toe aan leverdienst

Nieuw levergebied bijzonder warm onthaald

Er is goed nieuws voor iedereen die woont en werkt in de regio rond Heist-Op-Den-Berg, Mol, Turnhout, Geel en Eeklo: Albert Heijn bezorgt nu ook je boodschappen. Die kan je thuis laten leveren (als particuliere klant) of op de zaak (als zakelijke klant). De toevoeging van 50 nieuwe postcodes benadrukt het succes van de leverdienst van Albert Heijn. Die kan ondertussen bij 60% van alle Vlaamse adressen boodschappen leveren. Dat de nieuwe postcodes gesmaakt worden, blijkt uit de allereerste, mooie cijfers. ​ ​ ​ ​ ​ ​

De nieuwe postcodes sluiten naadloos aan bij het bestaande gebied van de leverdienst van Albert Heijn. Naast nieuwe postcodes in provincie Antwerpen, worden ook een paar blinde vlekken rond de stad Mechelen weggewerkt. Ook Eeklo en randgemeenten ​
worden in deze groeifase toegevoegd aan het levergebied. In totaal is de uitbreiding goed voor 250.000 extra huishoudens en heel wat zelfstandige ondernemers, vrije beroepers en KMO’s.

“Ons aanbod past vandaag meer dan ooit bij de vraag van de klant: topproducten tegen hele scherpe prijzen,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “Ons verrassend assortiment en Hollandse prijzen vinden met deze uitbreiding hun weg naar heel wat nieuwe klanten: zowel particuliere als zakelijke klanten.”

Boodschappen geleverd: voor particuliere én zakelijke klanten. In juli 2020 lanceerde Albert Heijn lanceerde succesvol ‘Albert Heijn aan huis’: die levert boodschappen aan huis bij particuliere klanten. Vandaag staat de teller op 219 Vlaamse gemeenten waar boodschappen geleverd kunnen worden. In al die gemeenten kunnen ook zakelijke klanten boodschappen op factuur bestellen. Met de zakelijke dienst ‘Albert Heijn op ’t werk’ mikt Albert Heijn op KMO’s, zelfstandige beroepers en zelfstandige ondernemers. ​ Deze dienst werd in maart 2022 gelanceerd. ​ ​

Fans als eersten aan de (bestel)knoppen. De fans in het nieuwe levergebied kregen vorige week al als eerste te weten dat we eraan kwamen. Dit weekend informeerden we ook bewoners van de nieuwe gemeenten. Die informatiestroom leidde meteen tot een warm onthaal. Daar zijn we bijzonder blij mee.

Over Albert Heijn België

Bij Albert Heijn België gaan persoonlijke service, verrassend assortiment en Hollandse prijzen hand in hand. We hebben alle producten voor jouw dagelijkse boodschappen in huis. Alledaagse artikelen als toiletpapier, wasmiddel, luiers en tandpasta, aardappelen, melk en brood. We zijn bovendien altijd op zoek naar interessante, nieuwe producten waarmee we je kunnen verrassen. En al deze bijzondere producten vind je bij Albert Heijn voor de beste prijs, want wij willen het bijzondere voor iedereen bereikbaar maken!

Karel Oomsstraat 47 K, 2018 Antwerpen

www.ah.be