Gezocht wegens succes: 500 nieuwe Albert Heijn collega’s

Albert Heijn België groeit stevig en zoekt 500 nieuwe collega’s

Albert Heijn België groeit stevig. De winkelformule is een bewezen succes en dat vertaalt zich in een pijlsnelle groei. 500 collega’s: zoveel nieuwe mensen zoekt Albert Heijn België. En dat in heel Vlaanderen. De teams van de bestaande winkels kunnen versterking gebruiken en er zijn nieuwe winkels in aantocht. Omdat werken bij Albert Heijn ook gewoon ‘een erg leuke job’ is, worden de vacatures ‘een tikkeltje anders’ dan gewoonlijk aangeboden. Uiteraard vind je al onze jobs online, maar vanaf vandaag ook in ‘het vacaturerek’. Nog nooit van gehoord van een ‘vacaturerek’? Dat is niet meer dan normaal, want je vindt het pas sinds vandaag in onze winkels: een winkelrek waarin al onze openstaande jobs te vinden zijn.

Vanaf vandaag vind je onze vacatures online én in het winkelrek

• 500 nieuwe jobs worden aangeboden
  • Alle jobs terug te vinden op https://jobs.albertheijn.be
  • We toeren door heel het land met ‘Shop je job’ - 5 winkels bijten de spits af
  • We zoeken alle mogelijke functies: van supermarktmanagers tot mensen die onze thuisleveringen in goede banen leiden

‘Shop je job’ toert in heel Vlaanderen maar bijt deze week de spits af in vijf winkels in verschillende provincies:

• In onze fonkelnieuwe winkel in Ninove (die opent vandaag!)
  • In onze winkel in de Karel Oomsstraat in Antwerpen
  • In onze winkel in Gent aan de Ghelamco arena
  • In onze winkel in Hasselt op de Gouverneur Verwilghensingel
  • In Zaventem

Vanaf volgende week gaan de vacaturerekken van ‘Shop je job’ toeren door het land. Hou de winkel in jouw buurt dus in de gaten – want we komen er snel aan. We zoeken nieuwe collega’s in alle regio’s van het land.

“Albert Heijn is een bedrijf in volle expansie. We investeren niet alleen in onze winkels, maar ook in personeel. We zijn trots dat we in onze blauwe familie flink wat nieuwe collega’s kunnen verwelkomen,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België.

Albert Heijn België werft aan én gaat stevig groeien in 2021. Albert Heijn gaat voor 100 winkels in Vlaanderen. Vandaag opent de 59e winkel de deuren in Ninove. Er komen dit jaar nog een pak mooie winkelopeningen aan. Om alle winkels van talent te voorzien, worden 500 nieuwe collega’s gezocht.