Heerlijke winkel in monumentaal pand

Albert Heijn op de Kouter in Gent gaat open

Een supermarkt in een voormalige bank: het is eens iets anders. Om 7 uur deze ochtend ging Albert Heijn op de Kouter in Gent open. Met wachtenden voor de deur. Het is de derde winkel in de binnenstad van Gent voor Albert Heijn. “Het is een heerlijke supermarkt geworden in een monumentaal pand op een bijzondere locatie,” zegt ondernemer Gianni Daems. “Er is permanent beweging op de Kouter. De wijk vraagt ook expliciet naar deze winkel die staat voor een verrassend assortiment, persoonlijke service én Hollandse prijzen.”

“We hebben het hart van de Gentenaar al veroverd met onze andere winkels in de stad,” zegt de Gianni Daems. “Onze formule slaat aan. Meer zelfs: we worden actief gevraagd en verwacht op andere plekken in de stad. Met deze winkel spelen we in op die vraag. We zijn ervan overtuigd dat buren en passanten zin hebben in deze Albert Heijn. Niemand anders combineert een verrassend assortiment, topservice en hele scherpe prijzen zo goed als wij.”

“Dit is een fantastische locatie. We zetten een prachtige winkel neer op één van de meest gekende pleinen van Gent,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “Albert Heijn op de Kouter onderstreept het succesparcours van onze formule in Gent. Al onze winkels doen het goed, we groeien fors, onze medewerkers werken graag bij ons én de Vlaming omarmt onze formule. We werden eerder dit jaar door de consument uitgeroepen tot meest gewaardeerde supermarkt van Vlaanderen[1]. Dat is een fantastisch compliment waaraan we elke dag opnieuw werken.”

Scherpe prijzen, lekker veel vers en een fantastisch ‘on the go’ aanbod. Albert Heijn Gent Kouter wil dé winkelplek worden voor buren en passanten. Naast een breed assortiment met extra veel vers tegen hele scherpe prijzen, pakt de winkel uit met een mooi ‘on the go’ aanbod. Dat komt net achter de ingang te liggen. Op het menu staan koffie, warme snacks, slaatjes en verse sushi.

Iedereen feest mee. Tijdens de openingsweek is er heel wat te beleven. Zo vallen er via een actie op sociale media 4 elektrische fietsen te winnen. Eerste bezoekers (+18) worden extra verwend met een gratis product: een lekkere fles cava. Onze feestelijke steltenlopers delen kerstkaarten uit aan de ingang. Zo genieten ook voorbijgangers mee.

Lekker veel vers in het hart van de stad. Albert Heijn staat voor vers. Ook de winkel op de Groenplaats pakt uit met veel vers. Het rijke assortiment van versproducten vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling ‘on the go’, bij de verse maaltijden en salades, de groenten en het fruit, de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn Gent Kouter.

Razend scherpe prijzen. In de Bonusfolder (die je in de app kunt bekijken) vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1200 topproducten voor de allerlaagste prijs: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen.       Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

De ambitie van Albert Heijn België. Albert Heijn gaat voor 100 winkels in Vlaanderen. In februari 2020 opende Albert Heijn België de 50e winkel in Maasmechelen. De winkel op de Kouter is nummer 57.

Albert Heijn Gent Kouter praktisch:

• Adres: Albert Heijn, Kouter 174, 9000 Gent
  • Openingstijden winkel (elke dag van de week behalve zondag): 7h-20h
  • De Bonusfolder is beschikbaar via de Albert Heijn België app en op www.ah.be/bonus

[1] Onderzoek van GfK