Herhaald wegens succes: tweede winkel voor Albert Heijn in Merksem

Winkel opent een half uur eerder wegens massale opkomst van nieuwsgierige klanten

Merksem heeft er een nieuwe winkel van Albert Heijn bij. Albert Heijn Maantjessteenweg zwaaide deze ochtend om 9h30 uur (een half uur eerder dan gepland) zijn deuren open. Heel wat fans stonden daar voor de deur. Die fans werden vanaf 9h getrakteerd op een lekker ontbijt. Franchisenemer Pieter-Jan Vaes -die ook de drijvende kracht is achter de Albert Heijn winkel op de Bredabaan in Merksem- neemt de ruime (1.969 m2) winkel onder zijn vleugels. Samen met een team van een 40-tal medewerkers toont hij daar elke dag het beste van Albert Heijn: een mix van scherpe prijzen, een verrassend assortiment en een persoonlijke service. Albert Heijn Maantjessteenweg gaat ook voluit voor heel veel vers. Zo maakt deze nieuwe winkel gezond en lekker ook betaalbaar en gemakkelijk.

SUCCES SMAAKT NAAR MEER. De nieuwe winkel is nummer twee voor Albert Heijn in Merksem en de derde winkel voor ondernemer Pieter-Jan Vaes. Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België: “We hebben een bewezen formule en groeien graag samen met onze ondernemers. In juni 2021 opende Pieter-Jan een Albert Heijn op de Bredabaan in Merksem. Dat was zijn eerste winkel en onze eerste in Merksem. Tweeënhalf jaar later kijken we terug op een gezamenlijk succesverhaal dat naar meer smaakt. Ondertussen is Pieter-Jan de ondernemende bezieler van drie mooie winkels van Albert Heijn: twee in Merksem en één in Schilde. We weten zeker dat hij ook van deze nieuwe winkel een voltreffer maakt.”

EEN FIJNE WINKEL VOL VERSE VOEDING TEGEN STRAFFE PRIJZEN. Albert Heijn Maantjessteenweg gaat voluit voor vers. Dat vinden klanten erg belangrijk, vertelt franchisenemer Pieter-Jan Vaes: “Op onze burendag afgelopen weekend leerden we de buurt alvast wat beter kennen. De ruime winkel bleek een schot in de roos te zijn, net als ons brede assortiment verse voeding – in combinatie met scherpe prijzen en mooie promoties. Ook in deze buurt geven klanten aan dat ze écht op zoek zijn naar gezond, lekker en kwaliteit voor een hele straffe prijs.”

Albert Heijn is gekend om zijn razend scherpe prijzen. Ook bij Albert Heijn Maantjessteenweg mag je die verwachten. Prijzen zijn bij Albert Heijn altijd competitief. Daarnaast pakt de winkel elke week uit met onweerstaanbare promoties. Die vinden klanten in de Bonusrekken in de winkel én in de Bonusfolder die elke week in de bus valt. Ook in de app van Albert Heijn België zijn de Bonuspromoties te bekijken én te activeren. Albert Heijn pakt ook het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1.300 topproducten voor de allerlaagste prijs: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

DE BUURTWINKEL MET EEN DYNAMISCH TEAM. Ook deze nieuwe Albert Heijn wil een fijne buurtwinkel zijn waar klanten uitstekend bediend worden door een lokaal team. De nieuwe 40 werkplekken van Albert Heijn Merksem worden ingevuld door mensen die thuis zijn in Merksem. Pieter[am1] -Jan Vaes: “In deze nieuwe winkel gaan heel wat buurtbewoners aan de slag. We hebben een sterk lokaal team en daar zijn we fier op. We zetten met scholen en organisaties uit de buurt ook in op werkplekleren en sociale tewerkstelling. Dat vinden we belangrijk – want zo bouwen we ​ samen aan een weerbaar Merksem.

NUMMER 77 VOOR ALBERT HEIJN BELGIË. Deze 77 ste-winkel onderstreept de ambitie van Albert Heijn België: Vlaanderen nog meer blauw kleuren. Deze winkelopening is nummer 1 in 2024.

ALBERT HEIJN MERKSEM PRAKTISCH

Adres: Laarsebaan 241, 2170 Merksem – ingang parking via de Trompetvogelstraat nr 1.

In deze ondergrondse parking is er plaats voor 99 auto’s – je kan er ook elektrische wagen opladen tijdens het winkelen.

PRAKTISCHE INFORMATIE OVER DE WINKEL

• De Bonusfolder is beschikbaar via de app van Albert Heijn België en op www.ah.be/bonus - in de app kan je persoonlijke bonusacties activeren.
  • Een ruim zelfscanplein maakt het mogelijk om zelf de touwtjes in handen te nemen. Je kan je er je boodschappen zelf scannen na het winkelen. Bij Albert Heijn Maantjessteenweg kan je terwijl je winkelt je boodschappen scannen met je eigen mobiele telefoon of een handscanner. Betalen doe je daarna aan het zelfscanplein.
  • Openingsuren
    • Maandag: 12:00 – 20:00