Massale opkomst voor opening Albert Heijn Oostakker

“75e winkel voor Albert Heijn België, 5e winkel in Gent”

Scherpe prijzen, een verrassend assortiment en persoonlijke service: daar staat Albert Heijn Oostakker voor. Op 30 augustus om 10h gaat Albert Heijn Oostakker open. Het is een ruime winkel van 1700 m2 die goed is voor een 40-tal nieuwe jobs. De winkel in Oostakker is een mijlpaal die Albert Heijn België graag viert. Het is de 75e winkel voor Albert Heijn in België, de 5e winkel in Gent én de 5e winkel voor ondernemersfamilie Van Ende. Deze franchisenemer schrijft een bijzonder stukje geschiedenis met Albert Heijn België: zij openden in 2011 de allereerste Albert Heijn in Brasschaat. Vandaag opent hun 5e winkel.

“Er is niks mooier dan samen groeien met ondernemers,” vertelt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “Ik was erbij in 2011 toen de familie Van Ende onze eerste winkel opende en ik ben er ontzettend trots op we vandaag samen het startschot geven aan nummer 75.. We zijn op weg naar 100 winkels in Vlaanderen en de Brusselse rand. Dat familie Van Ende met ons blijft groeien en ondernemen, benadrukt het succes van onze bewezen formule.”

Ondernemers Marco, Nathalie en Sophie Van Ende: “Winkelen bij Albert Heijn is altijd een tikkeltje anders en dat aanbod brengt onze ondernemersfamilie tot leven in 5 winkels. Na Brasschaat, Stabroek, Sint-Niklaas en Rijkevorsel gaan we vandaag aan de slag in Oostakker. Een andere regio, maar een even sterk verhaal. Onze klanten gaan we verwennen met straffe prijzen, mooie producten en topservice. Op ons nieuwe team zijn we trouwens erg trots: we hebben het kunnen invullen met lokaal talent.”

Albert Heijn Oostakker is de vijfde winkel voor Albert Heijn in Gent. Naast de winkel in Oostakker, kunnen klanten in het Gentse terecht bij Albert Heijn op de Korenmarkt, Ottergemsesteenweg, Kouter en Overpoort. Via ah.be kunnen klanten in regio Gent -particulier of zakelijk- ook online bestellen. Hun boodschappen worden thuis of op een zakelijk adres geleverd.

WAAR PAKT OOSTAKKER MEE UIT?

Met extra veel vers. Albert Heijn staat voor lekker veel vers. Ook de winkel in Oostakker pakt uit met veel verse producten. Het rijke vers-assortiment vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling ‘on the go’, bij de verse maaltijden en salades, de groenten en het fruit, de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn Oostakker.

Met razend scherpe prijzen. In de Bonusfolder (die je ook in de app kunt bekijken) vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1250 topproducten voor de allerlaagste prijs: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

Met zelfscan. Uiteraard is Albert Heijn Oostakker voorzien van enkele klassieke kassa’s – met kassamedewerker. Daarnaast is er ook een heus zelfscanplein voorzien met 7 scan- en betaalstations. Daar kunnen klanten zelf hun boodschappen scannen en betalen. Wie gebruik maakt van een handscanner kan tijdens het winkelen alles alvast scannen. Dan hoef je enkel nog af te rekenen op het zelfscanplein. Je kan tijdens het winkelen ook je boodschappen scannen met je eigen mobiele telefoon. Daarvoor gebruik je de Albert Heijn app en verbind je je op het wifi netwerk van de winkel. Betalen doe je daarna ook op het zelfscanplein.

Met heerlijk verse sushi. Ben je fan van sushi tegen een lief prijsje? Dan wordt Albert Heijn Oostakker jouw favoriete winkelplek. De sushi, sashimi, poké bowls en bijhorende gerechten worden ter plekke bereid. Heerlijk vers – voor een scherpe prijs.

Met een duurzame winkel. Albert Heijn wil de impact van haar activiteiten op het milieu zo klein mogelijk houden. Daarom bouwt Albert Heijn steeds duurzamere supermarkten. Tegen 2025 moeten alle winkels van Albert Heijn CO2-neutraal zijn. Albert Heijn Oostakker neemt een sterke start en kreeg een CO2-installatie met natuurlijke koudemiddelen: die installatie zorgt voor een juiste temperatuur en energie voor de koel- en vriesmeubels.

ALBERT HEIJN OOSTAKKER PRAKTISCH:

Adres: Albert Heijn – Herman Teirlinckstraat 4 b, 9142 Oostakker

• Openingstijden winkel:
    • Maandag:12h30-20h
    • Zondag: 8h-12h30
  • De Bonusfolder is beschikbaar via de app van Albert Heijn België en op www.ah.be/bonus

Voor meer info of interviewaanvragen:

Ann Maes - telefoon 0477 417 092 - e-mail [email protected]