Albert Heijn komt naar Ninove

Albert Heijn Ninove opent vandaag de deuren en pakt gelijk uit met ‘shop je job’

Ninove moest er even op wachten, maar nu is het zover: de eerste Albert Heijn opent er de deuren. Het is een prachtige winkel (van 1500 m2) die een echte buurtsupermarkt wil worden. “We kijken ernaar uit om de vaste afspraak te worden van passanten en de mensen in de buurt,” zegt Niek Verheij. Hij wordt als supermarktmanager het gezicht van de winkel – samen met een sterk team van pakweg 40 collega’s. Het team in Ninove is voorlopig compleet maar in de regio én in de rest van Vlaanderen zoeken we nog nieuwe collega’s. Daarom krijgt het kakelnieuwe vacaturerek van Albert Heijn een plekje in de winkel in Ninove. Zo shop je bij ons niet alleen je boodschappen, maar misschien ook je nieuwe job.

“In deze winkel pakken we uit met persoonlijke service, een verrassend assortiment én veel vers tegen Hollandse prijzen,” zegt ondernemer Gianni Daems. “We werden al een tijdje gevraagd in Ninove en omstreken en vanaf vandaag gaan we onze klanten met veel goesting verwennen. En dat gaan we goed doen: want niemand anders combineert een assortiment, topservice en hele scherpe prijzen zo goed als wij.”

“Ninove ontbrak lange tijd op onze winkelkaart. Deze winkel is voor ons een belangrijke strategische zet: het is de eerste stap om deze regio stilaan blauw te kleuren,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “Albert Heijn NInove onderstreept onze ambitie: we willen Vlaanderen veroveren. Dat doen we niet alleen omdat wij daar het potentieel van zien, maar vooral omdat de klant spontaan naar ons vraagt. Dat vinden we een hele eer waar we graag op ingaan.”

Lekker veel vers in een buurt die er klaar voor is. Albert Heijn staat voor vers. Ook de winkel in Ninove pakt uit met veel verse producten. Het rijke vers-assortiment vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling ‘on the go’, bij de verse maaltijden en salades, de groenten en het fruit, de bloemen en plantenOok wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn Ninove.

Razend scherpe prijzen. In de Bonusfolder (die je ook in de app kunt bekijken) vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1200 topproducten voor de allerlaagste prijs: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen.       Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

We pakken uit met wat bijzondersOm de opening te vieren, pakken we graag met wat leuks uit. Zo verloten we een wagen ter waarde van 20.000€. Iedereen kan zijn kans wagen. Per aankoopschijf van 50€ krijg je een ticket. De actie loopt tot 1 September 2021. Daarna wordt de winnaar bekend gemaakt. Alle informatie over die actie is te vinden in de winkel.

‘Shop je job’ in Ninove. Vanaf vandaag pakt Albert Heijn uit met het ‘vacaturerek’. Nog nooit van gehoord?  Dat is niet meer dan normaal, want je vindt het pas sinds vandaag in onze winkels. Het vacaturerek is een winkelrek waarin onze openstaande jobs te vinden zijn. En dat zijn er heel wat: we gaan op zoek naar zo’n 500 nieuwe collega’s. ‘Shop je job’ bijt de spits af in vijf winkels in verschillende provincies. Naast Ninove staat het rek ook in Gent, Hasselt, Antwerpen en Zaventem. Na deze 5 winkels toert het vacaturerek van ‘Shop je job’ door het land.

De eerste winkelopening voor Albert Heijn België in 2021. Vorig jaar klopte Albert Heijn af op 58 winkels. Deze 59e winkel is de eerste van 2021 en de tweede voor ondernemer Gianni Daems. Hij opende vorig jaar al de succesvolle Albert Heijn op de Kouter in Gent. Het winkelnetwerk van Albert Heijn gaat ook dit jaar nog stevig groeien. Tegen eind 2021 staan we weeral een stap dichter bij de 100 winkels waar we voluit voor gaan.

Albert Heijn Ninove praktisch:

• Adres: Albert Heijn, Ring West 21, 9400 Ninove
  • Openingstijden winkel: