Vesterking voor Albert Heijn in Vlaams-Brabant

Albert Heijn Merchtem opent vandaag de deuren: de 60e winkel!

Albert Heijn Merchtem is een bijzondere winkel: het is de 60e winkel die de deuren opent - in de week van de tiende verjaardag van Albert Heijn België. De winkel is ook een belangrijke versterking in Vlaams-Brabant en de grotere Brusselse regio. Het is een ruime winkel (van 1400 m2) die een echte buurtsupermarkt wil worden. De winkel stelt een 40-tal nieuwe mensen te werk uit de regio.

“In deze winkel pakken we uit met persoonlijke service, een verrassend assortiment én heel veel vers. Dat alles tegen Hollandse prijzen,” zegt Gabriel Colpan, ondernemer. “Heel wat klanten in deze regio reizen nu een heel eind om bij Albert Heijn te gaan winkelen. Met deze nieuwe winkel brengen we Albert Heijn dichter bij huis voor heel wat fans. In onze winkel gaan we uitpakken met de mix die Albert Heijn zo bijzonder maakt: vers, een bijzonder assortiment, service én scherpe prijzen.”

“Merchtem is een bijzondere winkel. Het is onze 60e winkel die (bijna) dag op dag 10 jaar na eerste de deuren opent. Dat was op 16 maart 2011 en die verjaardag vieren we deze week. Vlaams-Brabant verdient het om blauw te kleuren,” zegt Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België. “Albert Heijn Merchtem is strategisch in onze expansie: we willen Vlaanderen veroveren. Ook deze regio. Dat doen we niet alleen omdat wij daar het potentieel van zien, maar vooral omdat de klant spontaan naar ons vraagt. Dat vinden we een hele eer waar we graag op ingaan.”

Lekker veel vers in een buurt die er klaar voor is. Albert Heijn staat voor vers. Ook de winkel in Merchtem pakt uit met veel verse producten. Het rijke vers-assortiment vind je op verschillende plekken in de winkel: in de bakkerij, op de afdeling ‘on the go’, bij de verse maaltijden en salades, de groenten en het fruit, de bloemen en planten. Ook wie wat lekkers zoekt voor het ontbijt, de lunch of de borrel zit goed bij Albert Heijn Merchtem.

Razend scherpe prijzen. In de Bonusfolder (die je ook in de app kunt bekijken) vinden klanten elke week de strafste aanbiedingen van Vlaanderen. Daarnaast pakt Albert Heijn het hele jaar door uit met Prijsfavorieten. Dat zijn meer dan 1250 topproducten voor de allerlaagste prijs: van groenten en fruit, tot koekjes, noten en schoonmaakmiddelen. Ze zijn makkelijk te vinden in de winkel, want klanten herkennen ze aan het logo met het blauwe duimpje.

De tweede winkelopening voor Albert Heijn België in 2021. Deze 60e winkel is de tweede van 2021 en de eerste voor ondernemer Gabriel Colpan. Het winkelnetwerk van Albert Heijn gaat ook dit jaar nog stevig groeien. Tegen eind 2021 staan we weeral een stap dichter bij de 100 winkels waar we voluit voor gaan.

Albert Heijn Merchtem praktisch:

• Adres: Albert Heijn – Dendermondestraat 15, 1785 Merchtem
  • Openingstijden winkel:
    • Maandag:13h-20h
    • Zondag: 8h-13h
  • De Bonusfolder is beschikbaar via de Albert Heijn België app en op www.ah.be/bonus

Onze winkel opent de deuren met strikt respect voor de coronaregels